Erasmus studerende?

Nu har jeg afleveret min ansøgning om at komme til Prag som Erasmus student, og jeg er bare SÅ spændt 😀 Jeg ved at vi er flere om de pladser der er, så jeg har ingen anelse om jeg har en chance for at komme afsted. Men nu er det altså gjort. Det er min eneste prioritering, for jeg har simpelthen forelsket mig i idéen om at komme på Charles Universitetet. De har alle de rigtige fag til mig, pakken er perfekt. Det er en relativ billig by at bo i, og jeg vil have mulighed for at se både kæreste og hundene i løbet af de fem måneder et semester tager. Iiih, jeg SKAL simpelthen bare have den plads 😀 Kryds lige fingre, ikk? Jeg burde få svar d. 14. marts.

Erasmus+

Leave a Reply

