Top Ten Tuesday: Part VIII

Jeg blev simpelthen ramt af et serietog ved navn Gossip Girl (halvanden sæson på et par dage), og det fik mig til at tænke: Hvilke secret shames ligger jeg inde med?

Top Ten Tuesday: Part VIII

10 “secret shames”

1. Gossip Girl. Ja, denne secret shame var jo den der fik mig til at tænke, så den skal selvfølgelig med på listen. Serien er utroligt vanedannende, og nem at have kørende i baggrunden. Jeg er nu igang med at se serien igennem for anden gang, hvilket er ret sjovt når man nu ved hvem der er Gossip Girl 🙂

Gossip Girl

Gossip Girl

 

2. 90’er musik. Og med halvfemser musik mener jeg ikke Aqua eller Britney Spears. Næh nej, jeg mener old school, Mr. Music, Euro Dance stilen. Som f.eks. denne:

 

3. Step Up. Jeg har to ord til jer: Channing Tatum. Mums!

Channing Tatum

Channing Tatum

 

4. Katte. Hvis jeg ikke havde fundet sammen med en hundegal fyr, var jeg nok endt som en underlig, alene kattedame. Ikke helt skidt, hvis i spørger mig.

5.  Backstreet Boys. Helt generelt har jeg et eller andet for boybands fra de forrige årtier. BSB har dog en hel speciel plads i mit hjerte, selv så mange år efter.

 

6. Det er vel egentlig ikke nogen hemmelighed, at jeg er ret glad for neglelak. Jeg tvivler dog på at de fleste ved, hvor galt det står til 😛

Min laksamling

Min laksamling

 

7. The O.C. Igen en mega tøse serie. Jeg kan ikke forklare det. *suk*

The O.C.

The O.C.

 

8. Dirty Dancing 2. Jeg ved faktisk ikke om jeg syntes den er så meget “shame”. Den burde bare aldrig havde fået betegnelsen Dirty Dancing – noget som helst. For den har virkelig ikke  noget med originlen at gøre, med undtagelse af at begge er danse film. Musikken i denne film er fantastisk, og så er Diego Luna med. Og han er om nogen en rigtig Lamse Bamse!

 

9. Jeg er en junkie for sladder. Det er seriøst det værste ved mig selv. Jeg prøver at gå en stor bue uden om det, for jeg bliver så hurtigt fanget af det. Det kan dog heldigvis lade sig gøre det meste af tiden – altså ikke at involvere sig i den slags.

10. Zac Efron. Jeg. Kan. Ikke. Forklare. Det.

Zac Efron

Zac Efron

2 thoughts on “Top Ten Tuesday: Part VIII

Leave a Reply

