PCOS forsøg på Herlev Hospital: Part III 1/2

Hvis i ikke følger med på min PCOS blog, så syntes jeg da lige i skal have en chance for også at læse den her:

Livet med PCOS

Min mening var at skrive dette indlæg dagen derpå. Men min energi og fokus har været helt af helvedes til. Dette hænger uden tvivl sammen med min angst (den der MR scanner tog ret hårdt på mig) og en masse tumult i den personlige sfære. Da dette er en PCOS blog og ikke en livsstils blog vil jeg bare sige, at mit liv har fået en ret positiv udsigt for fremtiden. Det er jo dejligt 😀

Den ene af mine positive ændringer for fremtiden er uden tvivl Victoza. Den virkning skal  jeg nok komme mere ind på i et senere indlæg.

Jeg stod op før fanden fik sko på, meget sulten og endnu mere kaffe trængende. Jeg skulle dog møde op fastende, så dette tog jeg selvfølgelig seriøst. Jeg glemte dog alt om at tage morgenurin prøve med, som jeg ellers var blevet bedt om. Det tog de heldigvis i stiv…

View original post 1,498 more words

Leave a Reply

