Top Ten Tuesday: Part VII

Efter jeg har fundet Bloglovin’, er det at følge med i en blog dejligt nemt. Så her følger en liste over de blogs jeg ikke kan undvære.

 

Top Ten Tuesday: Part VII

10 blogs jeg følger

 

I en ikke specielt defineret rækkefølge:

1. P’s alfabet er en blog om lidt af hvert, men altid med et humoristisk twist. Det er faktisk nok min yndlings blog, den bliver dog ikke opdateret så ofte som jeg gerne ville ønske.

2. Live fra Lolland er også en humoristisk blog. Denne gang er det dog en blanding af tegning og tekst der gør tricket for mig.

3. Hjemme hos Xenia er en LCHF blog. Jeg læser dog sjældent opskrifterne, efter jeg er gået tilbage til kiss-kost. Men hun skriver bare så dejligt, at jeg stadig ser frem til hendes indlæg.

4. Solo Sanne er en blog skrevet af Sanne Østergård. Hun er stand-up komiker og har en ret skarp kant. Hun blogger heller ikke så ofte, til gengæld giver alle hendes indlæg stof til eftertanke.

5. Girls on film er en blog af tre film glade tøser om film og tv. Her er masse af inspiration og indsigt at finde. Lige noget for en nørd som mig.

6. Christina Marchers er den eneste desideret PCO blog jeg har kunne finde (selvfølgelig ud over min egen 😛 ) og som faktisk har et brugbar udtryk. Hun er pt. igang med et PCO forsøg, dog med metformin modsat mit forsøg på Herlev med victoza.

7. Jenna Marbles er en underlig blog. Hun ligger videoer ud om de underligste ting, alt fra “hvad-siger-dine-negle-om-dig” til “hvordan-kan-man-blive-lækker-rutine”. Videoerne er som regel utrolig åndssvage og hun mangler vist et par skruer på første etage. Men det er sjovt at se cheerleader typer skeje helt ud.

8. Nomadic Danes er en blog om det at rejse. Det er et par der rejser jorden rundt og blogger om det sideløbende. Hvis i kender andre rejseblogs der er værd at læse, så smid lige en kommentar. Jeg elsker at følge med og det hjælper lidt på min udlængsel.

9. Pudderdåserne er guru bloggen inde for skønhed. Der er vist ikke så meget mere at sige om det.

10. Humans of New York er (til dem der ikke allerede ved det) en foto blog. Han render rundt i gader og stræder af NY og tager billeder af folk og skriver en linje eller to fra deres samtale. Det er en sjov måde at få et lille indblik i andre menneskers liv.

Bonus: Cheer Up, Emo Kid er en tegneserie og går derfor ikke under blog betegnelsen. Har jeg  bestemt mig for. Derfor kan jeg godt liiige knibe den ind i min liste 😀

One thought on “Top Ten Tuesday: Part VII

Leave a Reply

