Skønhed og Tips første præmie

Jeg var jo så heldig at vinde Skønhed og Tips‘ et års giveaway. Det var en ret overvældende gave, som jeg vist aldrig fik vist frem. Se:

Præmien

Præmien

Jeg er ikke engang kommet i gang med at swatche dem endnu, men det står på min to-do-liste, så snart min skulder bliver god igen. Glasfilene har jeg dog fået afprøvet, og dem er jeg rigtig glade for. Nu ligger der en fil i min pung og en i min taske, så burde jeg altid være beredt. Jeg er specielt spændt på at få kikket nærmere på #55 og #59, Acai og Cabernet. De er lige min finish 😀

Pigerne på Skønhed og Tips skal i øvrigt have en stor tak for deres fine arbejde. Jeg følger gladeligt med, hvergang der popper et indlæg op i min Bloglovin’ newsfeed.

2 thoughts on “Skønhed og Tips første præmie

Leave a Reply

