I’m baa-aack…

Jeg har simpelthen været så nervøs for om jeg kunne bestå en af mine eksamener ude på IVA. For at være ærlig har jeg ikke lagt al det arbejde i det som jeg burde. Jeg syntes faget var kedeligt og underviserne var ikke synderlig inspirerende. Og desværre er den hel af mig som kunne bullshitte sig igennem folkeskolen, fuldstændig druknet på HF. Jeg kvittede mine mange misbrug, og med det røg der en stort del af min “selvtillid” eller min selv-illusion, som jeg hellere vil kalde det. Og så er det sgu svært at tro man bare kan det hele 😀 Well, back to the point: I’m baa-aack 😀 Jeg scorede sgu et syv tal til den eksamen jeg var bange for at dumpe! En stor del var helt sikkert den hjælp jeg fik af en med-studerende. Men det er helt sikkert også fordi jeg er ved at få fodfæste igen. Og jeg har virkelig savnet mig selv 😀

60 ECTS down, 240 to go

2 thoughts on “I’m baa-aack…

    • IAS – Informationsarkitektur- og søgning. Og mange tak. Det var noget af en lettelse, at det rent faktisk faldt mig så naturligt, at jeg kunne bestå 😀

      Like

Leave a Reply

