Torvehallernes onsdagsmarked

Ved et tilfælde faldt jeg over et event på facebook: Tre onsdage i træk med et udendørsmarked ved Torvehallerne. Så i går tog Señor kæresten og jeg derind for hyggens skyld. Og det var hyggeligt. Og jeg fik den bedste Caffe Latte jeg tror jeg nogensinde har smagt!! Gemt væk i det ene hjørne faldt vi over The Coffee Collective. Nam-nam, siger jeg bare ❤ Det var godt nok lækkert!

Vi gik rundt derinde i et par timer. Vi besluttede os for at få noget frokost. Det var nærliggende at vælge den velkendte Palæo som jeg har skrevet om før, men det havde jo været den nemme løsning 😉 Så vi fandt en lille biks kaldet Boutique Fisk, der havde et ret bredt udvalg af PCO venlige retter. Vi valgte en rugbrøds sandwich med fiskefrikadeller og hjemmerørt remoulade. Da jeg ikke ligger inde med et ordentligt kamera, var dette mit bedste bud på et billede af maden.

Rugbrøds sandwich fra Boutique Fisk i Torvehallerne

Rugbrøds sandwich fra Boutique Fisk i Torvehallerne

Faktisk var det ikke nogen stor nydelse at spise sandwichen. Rugbrødsskiverne var nok nærmere humpler. Der var virkelig meget brød i sådan en. Men remoen og fiskedellen var lækre. Det var et udmærket alternativ til PCO’er, jeg tror dog at jeg vælger anderledes næste gang. De havde f.eks. paella lavet på bulgur, det så ret lækkert ud.

Vi rendte op og ned af gangene, og kikkede på lækkerier. Normalt er det som regel ikke med i vores SU budget at købe noget som helst sådan et luksus sted, men Daddy-o havde sponsoreret lidt feriepenge i anledningen af at han havde lyst 😛 Så i går blev der købt en smule lækkert sommer luksus.

Dagens fangst i Torvehallerne

Dagens fangst i Torvehallerne

Jordbærene var selvskrevne. Det er en af de ting vi begge elsker i sommer halvåret; lækre, søde og helt perfekte danske jordbær. Mums! Vi undede også os selv lidt lækker chokolade fra Summerbird, som jeg aldrig har smagt før. Det er også lidt af en oplevelse for mig. Dejligt med lækker, mørk chokolade der virkelig er smag i.

Jeg syntes jeg har gentaget mig selv lidt, så jeg talte lige hvor mange gange jeg har brugt ordet “lækker”… 9 gange på mit korte indlæg! Og med det vil jeg bare sige at vores tur i Torvehallerne var en utrolig lækker omgang 😀

 

Leave a Reply

