Top Ten Tuesday: Part IV

Jeg har aldrig været materialistisk anlagt – før nu. Det er ikke fordi jeg ikke kan leve uden at shoppe, det er nok fordi jeg for første gang i mit liv har råd til at shoppe. Altså i moderate mængder. Her er en liste over ting jeg virkelig ønsker mig, de fleste ting får jeg nok ikke råd til. Derfor kan man jo godt drømme lidt, ikk?

Top Ten Tuesday: Part III

10 ting jeg bare MÅ eje

 

1. Spejlrefleks kamera i en fornuftig kvalitet. Jeg ved ikke meget om kameraer, men jeg ønsker et der kan tage fornuftige billeder af mine hunde og hvad jeg ellers falder over. Mine tanker kredser automatisk om Canon eller Nikon.

2. Fitbit flex har jeg kikket på det sidste halve års tid. Jeg tror også det ender med at jeg køber den, jeg kunne nemlig godt tænke mig at holde øje med kostens påvirkning af min krop.

3. Stephen Kings samlede bøger om The Dark Tower. Hvordan kan det være jeg ikke allerede ejer den samling?

4. Terry Brooks bøger om Shannara. Den serie er jeg lidt spændt på.

5. Et RIGTIGT backgammon spil – det kommer nok aldrig til at ske, i hvert fald ikke til den pris. 😛

6. En samlet udgave af Harry Potter. Jeg har en halv samling på dansk og en halv samling på engelsk. Med forskellige covers. Jeg ønsker mig brændende en flot samling på engelsk.

7. Paulo Coelhos The Alchemist. Det er vist på tide at jeg får mit eget eksemplar.

8. Petticoat fra Femme Fetale. Syntes de er utroligt smukke.

9. Jeg har lidt et makeup crush på alt fra Benefit. Jeg har dog endnu ikke fået afprøvet noget af det, da det er lidt ude af min “pricerange”. Skulle jeg nogensinde afprøve noget derfra ville det nok blive Sugarbomb Lip Gloss.

10. Denne kjole fra Lady Vintage London har jeg haft et godt øje til i månedsvis. *suk*

Hvorfor er der så lang tid til jul??

Leave a Reply

