Så har jeg sgu vundet igen :-D

Jeg ved ikke helt hvad det er for tiden, men jeg bliver bare ved med at vinde blog konkurrencer – og det kan jeg virkelig ikke klage over! Først vandt jeg Jane Faerbers anden kogebog fra Frk. Sveske, så vandt jeg en ret avanceret Spiral Slicer fra Xenia og for fem minutter siden vandt jeg Skønhed & Tips 1 års fødselsdags giveaway. Yay til mig 😀 Så nu skal jeg finde plads til 12 nye By K lakker på mine lakhylder. Og der er bare slet ikke plads! Oh skræk, oh ve. Tror sørme at jeg bliver nød til at sende Señor kæreste afsted til Ikea i morgen og indkøbe et par nye gallerihylder 😉 Bedste undskyldning længe 😀

Leave a Reply

