Throwback Thursday: Part XV

Tja, jeg har lige rundet de 30. Utroligt hvad der kan ske på et par år!

Ynk

– Udgivet første gang d. 23. marts 2010 på xlguide.dk

I dag er det Kathrines fødselsdag, hurra hurra hurraaaa….

Og jeg skriver det nu ikke fordi jeg fisker efter tillykke ønskninger, det har jeg facebook til ;O)

Det er bare en mærkelig dag! Jeg ved ikke rigtig hvad jeg forventer af en fødselsdag, men denne har bare været så meget anderledes. Jeg er blevet 26 år i dag. Det sætter nogle tanker i gang. Jeg føler mig gammel! Altså ikke i ordet egentlige betydning, mere så´n…. Jeg er 1/3 igennem mit forventede livsforløb, og jeg syntes det er gået alt for hurtigt. Det føles som i går, jeg havde min første forelskelse og mit hjerte knust for første gang. Jeg syntes dårlig nok at jeg er kommet ud af folkeskolen. Som i går, at jeg var i Mexico og duftede det salte vand blandet med den tropiske atmosfære.

Hvor er livet dog bare kort.

Dagen i dag har som sagt været anderledes. Det meste af min familie er flyttet til Mexico, så jeg havde ikke nogen til at vække mig med morgenmad og gaver. Typisk mig, sov jeg over mig og kom 10 min for sent i skole. Min dejlige hippielærer kan nu godt li´ mig, og taget i betragtning af min fødselsdag fik jeg ikke fravær. Efter skole kom min far forbi og hentede mig. Vi skulle til Ringsted og hente min dyrebare kaffemaskine fra rep. Det var en dejlig tur med masser af snak, som blev afsluttet på den kinesiske til en dejlig omgang and. Og selvfølgelig en lille gave ;O) Holder så meget af ham.

Nu sidder jeg så herhjemme foran computeren med facebook i baggrunden. Ved ikke rigtig hvad jeg skal ta´ mig til. Vasketøjet burde ordnes, men det virker bare for trivielt at lave på sin fødselsdag. Overvejer at gå på druk eller ligge mig til at sove! Ynker mig selv ;OP

Leave a Reply

