Første projektarbejde overstået

Hvert andet semester på mit studie er projektarbejde, i hvert fald indtil videre. Jeg endte i gruppe med to søde, unge piger.

Vilhelm Pedersens udgave af H.C. Andersens "Den lille havfrue"

Vilhelm Pedersens udgave af H.C. Andersens “Den lille havfrue”

Den ene kendte jeg lidt i forvejen fra min korte tid på Aalborg Uni og den anden havde jeg været på hold med det første semester. Af alle der var på holdet, var de to dem jeg allerhelst ville arbejde sammen med. Vi fandt sammen på baggrund af arbejds moral og senere fandt vi frem til et emne: Den lille havfrue. Spørg mig lige engang om jeg er ved at kaste op over alt der har med den lille havfrue at gøre efter fire måneder 😛

 

Alt i alt var den en utrolig god oplevelse. Jeg var slet ikke klar over at jeg kunne nyde gruppearbejde og rent faktisk producere under de forhold. Vi havde dog lige en midtvejskrise. Jeg var så uheldig at miste Freya midt i det hele og en kort tid miste jeg lysten til alt. Dette galt selvfølgelig også skolen, så jeg havde svært ved at komme ud af døren om morgenen. Den ene af pigerne blev panisk ved mit fravær (forståeligt nok) men tog ikke fat i mig, før det hele blev for meget. Der var vist en del tårer involveret den dag 😉 Efter vores lille krise vendte skuden. Vi var alle super engageret og jeg tror vi alle er stolte af vores aflevering.

Disneys "Den lille havfrue"

Disneys “Den lille havfrue”

Det blev til nogle super sene aftener, en smule junk food og masser af kaffe. For første gang i mit studieliv blev opgaven afleveret i god tid, uden at deadlinen var i syne. Det er en helt fantastisk følelse. Jeg kan dog ikke helt gennemskue hvorfor jeg ikke kan overføre det “go” til mine sole afleveringer. I skrivende stund har jeg en mega aflevering (der burde være skrevet over de sidste to semestre) der skal afleveres på tirsdag. Og jeg har dårlig nok kikket på den. Jeg er helt panisk ved tanken om den. Min hals snører sig sammen så snart jeg åbner mit skriveprogram. Mystisk. Det må jeg arbejde noget mere på!

 

Nå, men i skal da ikke snydes for den sang jeg har haft på hjerne  siden vi startede vores opgave, enjoy:

Leave a Reply

