Throwback Thursday: Part XIV

Jeg savner helt livet uden fjernsyn. Måske man skulle smide det ud igen?

Jeg har lige gjort noget vildt…

– Udgivet første gang d. 19. marts 2010 på xlguide.dk

Jeg har sgu smidt mit fjernsyn ud!!!! Det var bare blevet lidt af en tidsrøver. Som jeg vist har nævnt tidligere, har jeg en af de der misbrugs-personligheder. Og nu var det blevet for meget. Fjernsynet var det første der blev tændt om morgenen og jeg kunne ikke falde i søvn, hvis det ikke kørte i baggrunden. Jeg begyndte at følge med i en masse dårlige serier. Lektierne blev fravalgt for de samme dårlige serier. Og helt ærligt, hvad godt kom der ud af det? Jeg var begyndt at følge med i Paradise Hotel – OMG, dårlig stil Kathrine! Jeg er lidt af en hippie-unge, og det er altså pinligt i mine kredse ;O)

Det er nu to dage siden jeg stillede fjernsynet til storskrald. Jeg er kommet mig over de værste abstinenser. Jeg har faktisk også åbnet en bog, bare fordi jeg har lyst og ikke fordi jeg skal. Er i klar over hvor meget sådan et fjernsyn fylder? Jeg bor i en lille kollegielejlighed på meget små 30 m2 så det var lige før det fyldte halvdelen af mit hjem. Og mentalt fyldte det dét dobbelt. Jeg kan altså anbefale det!! Køb nogle gode serier i stedet, brug mere tid på jeres børn, gå en tur i skoven eller på stranden. Man trækker altså vejret bedre! ;OP

Leave a Reply

