Throwback Thursday: Part X

Et personligt blog indlæg om min Daddi-o og Den “onde” stedmors bryllup.

Undskyld!

– Udgivet første gang d. 11. september 2009 på xlguide.dk

Det må i altså virkelig undskylde! Det er ikke med min gode vilje, der er gået så lang tid siden mit sidste indlæg. Men min computer er død. Og den sparsomme tid jeg bruger ved computeren på skolen, er reserveret mit studie. Gud hvor er der dog mange lektier 😉

I skal vel ha´ en lille update….

Mig til brylluppet

Mig til brylluppet

Brylluppet gik mildes talt skide godt! Alt var som det skulle være. Total stress om morgenen. Stylisten var en time forsinket og bruden stresset. Vi ankom til kirken godt forsinket. Igen, alt var som det skulle være 😉 Vi (Bruden, gommen og de to brudepiger) var alle stylet til ukendelighed og vi var meget attraktive. Har vist aldrig følt mig så feminin, i min store kjole og med mine små højhælede på – og jeg faldt slet ikke! Var meget imponeret over mig selv. I kirken kom præsten med en utrolig smuk tale om parret. Hun havde virkelig fanget essensen af mine forældre. Jeg sad og tuede under hele vielsen og jeg har ellers ikke nemt til tåre i det offentlige rum. Men det var bare en fantastisk glædesfølelse at de endelig bandt sig til hinanden på den måde. De har trods alt været kærester i 16 næsten 17 år. Efter den fantastiske vielse tog vi i den lokale bypark, for at få taget bryllupsbilleder. Det var dejligt lige at falde ned efter kirken og inden vi skulle møde alle gæsterne til receptionen. Og det var jo næste stop. Der var proppet med gæster og der skulle hilses på alle.

Min kære stedmor var gået helt i selvsving. Hun har også gået og planlagt alt i over et år. Så der var alt fra chokolade med deres monogram på til toiletpapir med brudepar på. Selv kagen havde hun lavet selv. Og den smagte fantastisk og så skide godt ud!

Mig til brylluppet

Den hjemmelavede bryllupskage

Der er egentlig ikke så meget mere at fortælle om festen. Alt gik som det skulle og det var en fantastisk oplevelse. Jeg skiftede først tøj efter middagen, igen er jeg temmelig stolt. Maden smagte enormt godt og toastmasteren/min onkel holdt en fantastisk tale til parret. Om hvordan vi i vores familie er lidt langsomopfattende ;O) Kl 23 dansede de deres brudedans (Læs: Dans, ikke vals  (-:) og der blev klippet i sokker og revet i slør. Efter dansen blev brylluppet afløst af min fars fødselsdagsfest. Jeg ved ikke hvornår de sluttede. Jeg selv smuttede videre hjem til en kammerat ved 3 tiden om natten.

Det var en af de absolut bedste dage i mit liv!!

Leave a Reply

