Pandekage dag

Jeg glemte helt at lave et indlæg om pandekage dagen. Jeg stødte på konceptet hos flere madbloggere, om det er sandt vides ikke, jeg brugte det bare som undskyldning til at spise dessert til aftensmad 😀

Jeg prøvede at følge denne opskrift af Xenias. Jeg gik dog totalt galt i byen, jeg læste 8 tsk. som 8 spsk. under husk delen, så jeg gjorde hvad jeg kunne for at rette op på pandekagerne, og med en masse fløde lykkedes det faktisk også. Disse pandekager smagte FULDSTÆNDIG som de gode gamle med masser af hvedemel og sukker. De kan klart anbefales – jeg er faktisk i gang med forsøg nummer to. Det var jo derfor jeg kom i tanke om det manglende blogindlæg.

Her kommer så et par billeder af vidunderet.

Pande-lagkagen

Pande-lagkagen

Så da Señor kærste kom hjem den dag, stod den på Hindbær-pande-lag-kage til aftensmad. Tror der røg et par point ind på kontoen. Han var meeeget begejstret. Det smagte nu også totalt vidunderligt. Så det bliver også vores frokost i dag.

Mums, siger jeg bare!

Mums, siger jeg bare!

Leave a Reply

