Mit nye lak bord

Jeg fik vist aldrig vist mit fine nye lak bord frem. SE:

Mit fine nye lak bord

Mit fine nye lak bord

Ham Señor kæreste er faktisk ret handy! Han påstår at han er akademiker og derfor ikke har hænderne skruet korrekt på. Det har vi jo nu bevis for at det er løgn. Heldigt for mig 😀 Det tog mig ikke mange minutter at tage bordet i brug.

Mig og mit fine nye lak bord

Mig og mit fine nye lak bord

Det har så senere vist sig at være utroligt handy til andet end lak. Det passer rigtig godt til skole relateret arbejde, plads til lys til når der skal læses og en masse andet. Og det passer på alle vores armlæn, så bordet bliver også brugt på sofaen. Jeg er stadig helt forelsket i det, selv om det er ved at være et par uger siden det blev lavet. Det må være tegnet på en virkelig god idé – og så var det ikke engang min egen. Jeg glæder mig sygt til at se det lak skab han vil lave mig.

Leave a Reply

