Bogudsalg

Dagens fangst

Dagens fangst

Señor kæreste og jeg har været på bogudsalg i dag. Jeg havde på forhånd checket Arnold Busk og Bog & Idés katalog ud.

Jeg syntes ikke umiddelbart der var noget der var spændende men med den læsefart jeg har på, er jeg nød til at fylde depoterne op, så vi smuttede afsted for at se om der ikke var noget alligevel.

Først tog vi i Arnold Busk. De bøger jeg faldt for var absolut ikke på tilbud, så de må vente til en anden gang. Jeg faldt til gengæld over en reol med gamle klassikere på engelsk. Det blev til tre Sherlock Holmes bøger og “The Count of Monte Cristo”. Jeg har læst den ene Sherlock Holmes men det er en del år siden og den var på dansk. Både Señor kæreste og jeg glæder os til at gå igang med alle fire bøger.

Vi smuttede derefter i Bog & Idé. Det var i virkeligheden lige så skuffende. Enten er alle de gode bøger snuppet fra morgenstunden eller også er udsalget ikke så omfattende som jeg kunne ønske det. Jeg fandt dog “Opfindelsen af Hugo Cabret” gemt væk bagerst i et hjørne. Jeg har læst adskillige anmeldelser af den men det der i virkeligheden solgte mig var den utroligt smukke bog. Jeg tror der er flere sider med illustrationer end sider med tekst. Den glæder jeg mig virkelig til at få bladret igennem (måske kunne jeg også læse den på et tidspunkt 😛 ). Señor kæreste fik købt to bøger om gør det selv arbejde i køkken og bad. Seriøst! 😛

Dagens fangst

Dagens fangst

2 thoughts on “Bogudsalg

    • Det var også min tanke. Havde jeg haft penge på kontoen så havde jeg også købt noget Jane Austen og Emily & Charlotte Bronte. Det må blive næste gang 😀

      Like

Leave a Reply

