LowCarb Shoppen

Jeg vil godt lige slå et slag for LowCarb Shoppen.

Forleden løb jeg tør for sukrin gold som ellers er en af mine faste ingredienser til morgenmaden. Så jeg besluttede mig for at opgraderer alle mine “specielle” ingredienser i skabet, da de fleste er ved at være i bund. Jeg går normalt i helsekosten i Rødovre centeret, når jeg alligevel er på de kanter, men jeg har ikke rigtig nogen planer om at skulle den vej lige foreløbig. Så jeg tog computeren frem for at finde nogle webshops der kunne leverer hvad jeg manglede. Jeg fandt fire forskellige shops frem som jeg umiddelbart kendte til, puttede de ønskede ingredienser i kurven på alle siderne for at finde frem til de samlede priser. Og Oh MY, hvor var der prisforskel på de forskellige hjemmesider. Den ene (som skal forblive ukendt, jeg er ikke ude på at svine nogen til) kom over 500 kr, alt i alt. De to andre lå på omkring 400 kr og LowCarb Shoppen lå på 335 kr. Den store forskel lå i kokosolien, kokosmelen og hasselnøddesmøren. De er alle tre fra et hidtil ukendt mærke fra Sverige, kaldet recomarket.

Ud over den store prisforskel har de også den fantastiske mulighed, at man selv kan afhente produkterne hos dem i Vallensbæk og derved slippe for at skulle betale for levering med Post Danmark (som jeg efterhånden har mistet AL tillid til). Jeg bestilte i tirsdags og inde for en time fik jeg en mail om at der var en pakke klar til afhentning.

Så i dag pakkede vi en rygsæk og hundene og gik en ordentlig tur til Vallensbæk. Det blev til 10 km på lidt over to timer. Jeg er ret øm i mine små fusser, men det var en dejlig fornemmelse at få lidt motion og spare en god sjat penge på leveringen.

LowCarb Shoppens varer

LowCarb Shoppens varer

De havde også noget marmelade på tilbud, så det måtte jeg jo så også ha’ med til Señor kæresten. Han er fan af det “sukker”stads. Jeg fik også købt en pose ostesnack, men de var spist før billedet blev taget. For hele molevitten gav jeg 366 kr. Det bliver ikke sidste gang jeg benytter mig af dem.

6 thoughts on “LowCarb Shoppen

    • Fuldstændigt en jungle. Men det viser også noget om hvad folk er villige til at betale for mærkevarer 😛 Og hvor ikke-gennemskueligt deres systemer er. Jeg køber i hvert fald herfra næste gang jeg løber tør. Helsekosten er simpelthen for dyr i sammenligning med dette.

      Like

  1. Det kan godt være, at jeg gerne vil bede om en ekstra times undervisning i alle disse varer. Jeg betaler gerne i pistacenødder og Nellie Dellie mælkechokolade. ^_^

    Like

Leave a Reply

