The not so low carb kasse

Nu er vores første uge med en low carb kasse fra Årstiderne overstået. Alt i alt var det en lækker oplevelse. Kødet var i top kvalitet og de fleste grøntsager overlevede en uge på køkkenbordet, da køleskabet var proppet.

Men, men, men… Jeg tror de skal kikke lidt på low carb konceptet igen. Jeg har spist low carb det sidste år på grund af min PCO. Jeg er insulin resistent og skal holde mig et stabilt blodsukker altid. Og det har sgu været lidt svært den sidste uge, for der har ikke været et måltid uden rodfrugter. Rodfrugter kan jeg håndterer engang imellem, gerne når jeg er ude og det er det bedste alternativ der er. Men mit eget hjem vil jeg gerne holde rodfrugt fri.

Jeg har endnu en kasse på bestilling, der bliver leveret om 14 dage. Jeg absolut håber at de tager kritikken til sig og sørger for flere over-jords-grønsager i de kommende leveringer. Ellers må jeg jo nok afmelde for fremtiden, hvilket jeg syntes er vildt ærgerligt for konceptet er genialt. Både leverings delen og low carb delen. Det er også lækkert at få opskrifter til en hel uge, så kan man jo følge dem slavisk de dage man ikke orker andet. Dog ville det være super lækkert hvis de lavede lidt korrektur på de omtalte opskrifter. Den sidste uge har der været opskrifter hvor ingredienserne har mangler og ingredienser der ikke har været i opskriften.

Men al opstart er svær og at de overhovedet efterkommer efterspørgslen på low carb syntes jeg er fantastisk.

One thought on “The not so low carb kasse

  1. Jeg vil dog lige afsluttende bemærke at jeg har afbestilt kommende kasser. Der er simpelthen for mange rodfrugter til at det giver nogen som helst mening.

    Like

Leave a Reply

