SuperBowlSunday

Der var jo super bowl i søndags (Hold nu op en dårlig kamp!!) så jeg var da nød til at lave lidt tema negle. Jeg lå desværre ikke inde med de rigtige hold farver, så i stedet blev det til “amerikaner negle”. Her er resultatet:

Dagens arbejds kaos

Dagens arbejds kaos

Dagens lakker

Dagens lakker: Essie – Aruba Blue, P2 – Fever & OPI – Pure

Resultatet til SuperBowl Sunday

Resultatet til SuperBowl Sunday

Jeg er faktisk helt tilfreds med resultatet. Det er mit første forsøg med tape og jeg syntes linjerne er blevet utroligt skarpe, hvilket jeg måske ikke helt havde satset på. Og jeg bare absolut eeeeeelsker min OPI – Pure som jeg fik af Señor kæreste for et par måneder siden. Den er bare lækker oven på hvad som helst 😀

Leave a Reply

