Årstidernes måltidskasse – LowCarb versionen

Så har vi modtaget vores første LowCarb kasse fra Årstiderne og spist vores første måltid fra samme. Og det var virkelig noget af en oplevelse 😀 

Først vil jeg gerne understrege at der er rigeligt med grøntsager i sådan en kasse! Jeg ved i hvert fald at den står på rester til frokost i morgen. Her til aften stod den på helstegt fladfisk med søde kartofler (som ikke er en kartoffel!), grønkål og kapers. Og det smagte vidunderligt 🙂 Absolut vidunderligt. Jeg har aldrig smagt hverken grønkål eller søde kartofler og det er jeg nu helt ked af. Jeg kan så glæde mig over at jeg kan få det både til morgenmad og frokost, for hold nu op hvor var der meget! 

Jeg ville gerne have vist et billede af kassen og dens indhold, men det viser sig at det er ikke noget Årstiderne har liggende på deres hjemmeside. Så det må blive næste gang og så må jeg selv ta’ en masse billeder. I stedet kan i se et billede af dagens lækre salat.

2014-02-04 00.49.28

3 thoughts on “Årstidernes måltidskasse – LowCarb versionen

  1. Jeg vil dog lige afsluttende bemærke at jeg har afbestilt kommende kasser Der er simpelthen for mange rodfrugter til at det giver nogen som helst mening.

    Like

Leave a Reply

