Dean Koontz: Eksperimentet

Dean Koontz: Eksperimentet

Cover: Eksperimentet

Det går sgu meget godt med mit bogforsæt for i år, jeg har nu afsluttet bog nummer to ud af 12 og vi er stadig i januar. Måske jeg skulle tag antallet af bøger op til overvejelse igen?

Min kære Daddy-o faldt ved et tilfælde over bogen, der var blevet smidt ud forleden. Bogen har stået på min ønskeliste i årevis men været umulig at opdrive. Og så er der en der bare har smidt den ud. Yay, for mig 😀 Og fantastisk at min far kender mig så godt, at bogen kommer med indenfor og ikke er endt i storskraldet.

Jeg har så ikke fået meget søvn de sidste dage, bogen blev kværnet på to nætter. I “nat” faldt jeg først i søvn kl 7, for jeg skulle liiiiige læse kapitlet færdig 😛 Det er bare en helt unik fornemmelse at finde en gammel ven i en bog, jeg er næsten helt forelsket. Dean Koontz har sine op- og nedture i sit forfatterskab. Odd Thomas og Eksperimentet ligger helt klart i toppen, både i forfatterskabet og i mine personlige favoritter. Odd Thomas kommer jeg nok til at læse senere på året. Koontz har en helt unik måde at connecte sine læsere med sine karakterer og i netop disse to bøger overgår han helt sikkert sig selv. Jeg kommer i hvert fad til at gå rundt i en drømme tilstand de næste par dage, med mine gode venner: Einstein og Travis 🙂

Leave a Reply

