Make-up børster

Jeg har lige rengjort mine make-up børster, før første gang nogensinde. Det var godt nok en klam fornøjelse! Jeg lægger så lidt make-up (4-6 gange om året) at jeg aldrig har overvejet at børsterne kunne blive beskidte. Men nøøøj, det kan de 😛 Jeg googlede rundt og læste en del make-up blogs for at finde den helt rigtige måde at gøre det på. Jeg har været så heldig at få en MAC børste af min veninde Eg (fuldstændigt ud af det blå – det mente hun da ikke jeg kunne leve uden) så jeg ville sikre mig at den ikke blev ødelagt ved rengøring. Jeg har ellers en fin lille samling af Nilens Jord børster som jeg har været ret glad for, men kvaliteten af MC børsten er af en helt anden kvalitet.

Nu kom jeg vist ud på et sidespor 😀 Min pointe var at jeg fandt frem til dette blogindlæg hos pudderdåserne. De har altså en fantastisk dejlig, simpel måde at formidle alt det her skønheds-noget som jeg helt generelt er utroligt dårlig til. Så nu er jeg indehavder af 6 smukt rengjorte børster der bare råber på at blive brugt.

Mine fine rengjorte make-up børster

Mine fine rengjorte make-up børster

Det kan jeg jo så passende få afprøvet med min fine nye Eye Shadow Palette fra Gosh. Matas kører efter-jul-udsalg med 25% rabat på alle gave-pakkerne. Så det lykkedes mig at få fingrene i denne, som jeg har kikket efter i et par måneder, for kun 112 kr. Jeg siger tak til Matas 😀

Gosh Eye Shadow Palette - Åben

Gosh Eye Shadow Palette

Gosh Eye Shadow Palette - Lukket

Gosh Eye Shadow Palette

Leave a comment