20 down, 280 to go

Det har bare været et vildt døgn for lille mig. Jeg er bestået hele to eksamener og den ene var jeg helt overbevist om at jeg ville dumpe. Og ikke bare bestod jeg, jeg fik også acceptable karakterer – alt taget  betragtning.
Den mundlige eksamen var i går og faget var vidensformer. Alt flaskede sig for mig (altså ud over jeg ikke var synderlig forberedt. Alt i alt har jeg lagt et par dage i eksamens forberedelser, andet magtede jeg desværre ikke) og jeg gik stolt derfra med en fantastisk syvtal. Målet var bare at bestå 😀
Den anden eksamen var en skriftlig opgave der blev aflever i december i faget vidensmedier. Den opgave trak tænder ud, specielt fordi jeg ikke havde overholdt de bløde deadlines. Så det meste af de tre opgaver blev skrevet på under en uge. Resultatet kom så i eftermiddags og jeg har fået fire. Det var over alt forventning, jeg skulle bare aflevere så jeg havde overholdt kriterierne for første semester. Så kunne jeg gå op til re-eksamen. Det viste sig ikke at blive nødvendigt 😀
Det er simpelthen den vildeste følelse jeg sidder tilbage med. De mennesker der er tæt på mig ved hvor svært jeg har det med at afslutte ting. Og at jeg nu kan påbegynde andet semester uden bagage fra første er simpelthen en lettelse og den største sejer jeg har opnået. Det er fandme sejt! Så 20 ECTS down, 280 to go 😛

Og i skal da lige have et billede med af min fantastiske skole ❤

IVA

Leave a Reply

